Khamis, 20 Februari 2014

CINTAI AKU BOLEH

CINTAI_AKU_BOLEH

HARGA  RM21/24SS

Sinopsis:-
Saat Qaira sudah sah menjadi isteri kepada Syed
Ashraff Zafryl, dirinya diceraikan talak tiga sejurus selepas
dinikahkan.
Tengku Zareef menerima Qaira atas penghormatan
kepada arwah ayahnya dan juga sedikit rasa hormat pada
ibunya. Dia menyeksa Qaira secara mental dan fizikal untuk
membuatkan wanita itu tersungkur di kakinya.
Kehadiran Tengku Hazwan menambah duka dalam
hidup Qaira, kehadiran Trisha menambah sengsara.
Semuanya membuatkan Qaira hampir-hampir rebah. Saat
kasih Tengku Zareef berubah arah, pelbagai dugaan yang
timbul dalam rumah tangganya.
Dapatkah Tengku Zareef dan Qaira menggapai
bahagia? Siapa Tengku Hazwan? Siapa Qaira? Apakah kaitan
dia dengan keluarga Tengku Radziah?
“Kau boleh blah tak? Rimaslah aku tengok muka
kau!” - Tengku Zareef.
“Kau ingat aku nak sangat bertandang ke bilik kau
yang busuk ni? Kau ni dah mengganggu ketenteraman aku.
Kalau kau nak main lempar barang macam budak kecik tak
cukup umur, kau pergi main kat luar!” - Qaira.
Comments
0 Comments

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...