Khamis, 16 Ogos 2018

AKU ADA UNTUKMU 24/27SS

01.png
AKU ADA UNTUKMU RM24/27SS
POSLAJU RM7/12SS

Susah jadi lelaki hensem dan kaya ni! Macam dalam novel, lelaki seperti ini pasti menjadi rebutan. Begitu juga yang berlaku pada diri Ian Zarief. Anissa janda anak satu a.k.a ex-girlfriend a.k.a isteri kepada arwah kawan baiknya, menuntut janji untuk kembali bersama. Sorang lagi, Amalia anak kepada BFF mamanya, Datin Adira juga turut mengejarnya. Dua-dua dia tak suka. Tak nak serabut otak, dia akhirnya memutuskan untuk berkahwin tanpa cinta dengan seorang pekerja kedai buku, suka cakap lepas dan miskin sebab tiada telefon bimbit. Alisa namanya.
“Kahwin dengan saya dan saya akan menanggung segala bil pembedahan awak tu!”- Ian Zarief
Oh, ya. Alisa juga sakit. Malah, abahnya di rumah juga sedang terlantar kerana lumpuh. Alisa tersepit. Dia perlukan wang untuk mengubati sakitnya. Kalau tak, siapa yang akan menjaga abahnya itu? Tawaran Ian Zarief sangat menarik, tapi….
“Orang perempuan mana boleh berkahwin dengan lelaki yang dia tak sayang!”- Alisa
Demi abahnya, Alisa bersetuju juga berkahwin dengan lelaki yang baru dua bulan dia kenal. Punyalah cepat, sampaikan nama penuhnya pun Ian Zarief tak tahu. Hailah!
Syarat Ian ‘jangan jatuh cinta’, tapi tidur tetap nak sekatil. Ini bukan novel, nak tidur asing-asing katanya. Berbagai rintangan yang mereka lalui dalam mempertahankan hubungan tanpa cinta ini. Gangguan tetap ada. Rahsia hidup Alisa menjadi punca. Klisekah jalan cerita mereka ini akhirnya?
Comments
0 Comments

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...